Saturday, August 20, 2016

طراحی داخلی


طراحی داخلی گروهی از کارهای مختلف را توصیف می‌کند که در عین حالی که مرتبط با پروژه می‌باشد مرتبط با تبدیل آن به
تنظیمات مؤثر برای طیف وسیعی از فعالیت‌های انسانی است. طراح داخلی کسی است که چنین پروژه‌هایی را انجام دهد. طراحی داخلی حرفه‌ای چند بعدی است که شامل توسعه مفهومی، ارتباط با ذینفعان پروژه و مدیریت و اجرای طرح است.
در لغت نامه ی وبستر، طراحی داخلی چنین تعریف شده است: «هنر یا عمل برنامه‌ریزی و نظارت بر طراحی و اجرای معماری داخلی و مبلمان»

تاریخچه حرفه‌ای طراحی داخلی

در گذشته، فضای داخلی به طور غریزی به عنوان بخشی از پروسه ساختمان قرار داده می‌شد. حرفه طراحی داخلی نتیجه‌ای از توسعه جامعه و معماری پیچیده‌ای شده است که ناشی از توسعه فرایندهای صنعتی است. پیگیری استفاده مؤثر از فضا، کاربر رفاه و طراحی عملکردی به توسعه حرفه‌ای طراحی داخلی معاصر کمک کرده است؛ و این چنین

دکوراتور داخلی ساختمان و طراح داخلی

حرفه طراحی داخلی به وضوح تعریف نشده و پروژه‌های انجام شده توسط یک طراح داخلی به طور گسترده‌ای متفاوت است. عباراتی مانند دکوراتور و طراح اغلب مترادف استفاده می‌شود. با این حال، تمایز میان اصطلاحات وجود دارد.
دکوراتور داخلی
واژه دکوراتور داخلی در اواخر قرن نوزدهم اوایل قرن بیستم پدید آمده است. به آن دسته از دست اندرکاران گویند که که در تنظیم داخلی در سبک‌های مختلف تخصص دارد. در این متن سبک اشاره به یک ترکیب بندی بر اساس یک تصویر از یک ایده خاص، زمان، مکان، و غیره به عنوان مثال: ویکتوریا، گرجستان، دکو، هنر مدرن، و غیره دارد. اصطلاح دکوراتور داخلی نیز نشان می‌دهد تمرکز بر جنبه‌های زینتی و متحرک از داخل کابین، مانند رنگ، مبلمان، مبلمان قالبگیریهای و قاب سازی، طراحی دارد.
طراح داخلی
جامعه طراحان داخلی آمریکا(ASID) طراح داخلی را چنین تعریف می‌کند: «متخصصی برای طراحی فضاهای داخلی، با عملکرد و کارایی بالا که تخصص خود را از طریق آموزش‌های رسمی کسب کرده است.»

طراح داخلی مستلزم آن است که تأکید بر برنامه‌ریزی، طراحی کاربردی و استفاده مؤثر از فضا که در این حرفه وجود دارد، در مقایسه با تزئین فضای داخلی بیشتر باشد. طراح داخلی می‌تواند پروژه‌هایی که شامل تنظیم فاصله‌های طرح اولیه را در داخل یک ساختمان و همچنین پروژه‌هایی که نیاز به درک درستی از مسائل فنی مانند آکوستیک، نور، دما، و غیره دارند را انجام دهد.

اگرچه یک طراح داخلی ممکن است لایه‌ای از فضا را بسازد، وی ممکن نیست فضارا بدون داشتن تصویب یک معمار بسازد. به همین دلیل است که بسیاری از طراحان داخلی تمام تحصیلات خود را برای یک معمار خوب شدن می‌گذرانند. طراح داخلی ممکن است مایل به تخصصهایی از انواع طراحی داخلی برای توسعه دانش فنی خاص به آن منطقه باشد.

تخصص معماری داخلی

مسکونی
طراحی مجتمع‌های مسکونی طراحی داخلی اقامتگاه خصوصی است.
بازرگانی
طراحی تجاری دربرگیرنده طیف گسترده‌ای از تخصص‌های زیر است: خرده فروشی: شامل مراکز خرید، فروشگاه، فروشگاه تخصصی، تجارت و نمایشگاه‌های تجسمی است. برند تجسمی و فضایی: استفاده از فضا به عنوان یک رسانه به بیان نام تجاری شرکت‌ها شرکت: طراحی دفتر شرکت برای هر نوع کسب و کار بهداشت و درمان: طراحی بیمارستان‌ها، امکانات کمک‌های زندگی، ادارات پزشکی، دفاتر دندانپزشک، امکانات روانپزشکی، آزمایشگاه‌ها، امکانات پزشکی ویژه مهمان نوازی و تفریح : شامل هتل‌ها، متل‌ها، تفرجگاه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها، باشگاه‌های سلامت و چشمه‌های معدنی، و غیره رسمی و سازمانی: ادارات دولتی، موسسات مالی (بانک‌ها و تعاونی‌های اعتباری)، مدارس و دانشگاه‌ها، آرایشگاه‌ها، امکانات مذهبی و غیره مراکز صنعتی: ساخت و امکانات آموزشی و همچنین امکانات صادرات و واردات
دیگر
مناطق دیگر این تخصص عبارتند از: طراحی نمایشگاه و موزه، طراحی رویدادها (از جمله مراسم‌ها، کنوانسیون‌ها و کنسرت)، تئاتر و طراحی با کارایی، طراحی در تولید فیلم و برای تلویزیون.

حرفه

آموزش و پرورش
مسیرهای مختلفی وجود دارد که فرد می‌تواند تبدیل به یک طراح داخلی حرفه‌ای شود. همه این مسیرها شامل نوعی از آموزشها است. کار کردن با یک طراح حرفه‌ای موفق، روش غیررسمی آموزش است و قبلاً شایعترین روش آموزش و پرورش بوده است.
شرایط کاری
طیف گسترده‌ای از شرایط کار و فرصت‌های شغلی داخل طراحی داخلی وجود دارد. شرکت‌های بزرگ و کوچک اغلب طراحان داخلی به عنوان کارمند در ساعت منظم استخدام مینایند.
درآمد
درآمد طراحان داخلی با توجه به کارفرما و تجربه و شهرت فردی آنها متفاوت است. برای پروزه‌های مسکونی طراحان داخلی خودکار عمل می‌کنند و درآمد هر یک از انهامعمولا هزینه هر یک ساعت به علاوه یک درصد از کل هزینه مبلمان، روشنایی، آثار هنری، و دیگر عناصر طراحی است.

سبک‌های طراحی داخلی

در طراحی داخلی سبک های مختلفی وجود دارد که هر کدام مواد استفاده شونده خاص خود را دارند ۱- سبک ایرانی سبک ایران دارای ویژگیهایی است که از ارزشی ویژه برخوردار است: ویژگیهایی چون طراحی مناسب، محاسبات دقیق، فرم درست پوشش، رعایت مسائل فنی و علمی در ساختمان، ایوانهای رفیع، ستونهای بلند و بالاخره تزئینات گوناگون که هریک در عین سادگی معرف شکوه سبک ایرانی است.
۲- سبک مینیمالیسم ساده‌گرایی یا ساده‌پسندی یا مینیمالیسم (به انگلیسی: Minimalism) یک مکتب هنری است که اساس آثار و بیان خود را بر پایه سادگی بیان و روش‌های ساده و خالی از پیچیدگی معمول فلسفی و یا شبه فلسفی بنیان گذاشته‌است. ساده‌گرایی را می‌توان زاییده هنرمندان روس دورهٔ پس از انقلاب اکتبر روسیه دانست که ساختارگرا بودند و به خلاصه‌نمایی و اشکال هندسی گرایش داشتند. مانند مالویچ با اثر «سفید روی سفید» تجربیات هنرمندان روسیه در دهه ۱۹۵۰ و ۶۰ بر هنرمندان اروپا و امریکا مانند مجموعه تابلوهای تماماً سفید رابرت راشنبرگ جوان و کارهای تک‌رنگ ایو کلین، و سری آکروم پیرو مانتزونی اثر گذاشت و به نوع دیگری بر کارهای میناکاری روی مس رابرت ریمن و آثار اگنس مارتین که ترکیب شیارهای نامحسوس روی زمینه تک‌رنگ بود، تاثیر گذاشت.
۳- سبک کلاسیک این سبک یک سبک پالوده ، توسعه یافته ، با جزئیات و ریزه کاری های فراوان که در ساختار مبلمان و وسایل روشنایی و غیره یافت می شود. مبلمان و لوازم دیگر حکاکی شده و منبت کاری شده هستند. یک منزل با طراحی دخلی کلاسیک با چیزهای گلدار، و باگل و گیاه و اشکال افسانه ای مزین شده است.
۴- سبک روستیک سبک روستیک در فضاهای ویلایی کاربرد داردوکوشش آن در به درون خانه کشیدن طبیعت خالص است. البته ساختار خام و نپخته ای دارد و دارای اجزائی ناصاف و کمی زمخت است. مبلمان و وسایل روشنایی گاها از کنده درخت ، تنه و شاخه ی درختان و الیاف و کنف ساخته می شوند. این سبک در خانه های ویلایی و کوهستانی و روستایی یافت می شود.
۵- سبک کلاسیک با تفسیر جدید این سبک ، سبک پالوده شده و با شکوهی است . سبکی است که جزئیات سبک کلاسیک با رویکردی جدید در آن یافت می شود. فرم کلی سبک کلاسیک از لحاظ ساختاری و همین طور برخی لوازم منزلی که در سبک کلاسیک وجود دارد در این سبک حفظ شده است و با عناصر مدرن ترکیب شده اند. این سبک تلفیقی بین قدیم و جدید است.
۶- سبک ماوریک (تک رو) این سبک بخشی از سبک مدرن است. این سبک نوین، مبتکرانه ، غیرمعمول و خلاف عرف و بدون قیودوقانون است. ساختار این سبک به گونه ای است که از وسایل و احجام هم پوشان استفاده می کند. رنگ ها کاملا تصادفی انتخاب می شوند حتی رنگ های مورداستفاده برای یک اتاق.
۷-سبک ژاپنی تمیزبودن، کم کردن جزئیات و توجه به سادگی ازخصوصیاتت بارزسبک ژاپنی است فریم غالب درآن مربع است. وجود عناصرخاصی مانند: تاتامی مت(کف پوش حصیری بافته شده از ساقه برنج) واشیتسو(اتاقی پوشیده شده ازتاتامی مت) درهای کشویی، میز کوتاه و صندلی آن به نام زابوتن. توکونرما: اتاقک آلاچیق مانندوهمینطورکاکمونو.سوئی سکی، ایکبانا، بن سای، توری از ویژگی های این سبک است. باغ آرایی ژاپنی که تحت تأثیر آئین های شینتووذن بوده جلوه خاصی به آن بخشیده است.
۸- سبک چینی سه اصل مهم در این سبک وجود دارد: سادگی، انرژی و طبیعت، که مهمترین اصل پیدا کردن مکان مناسب برای هر وسیله می باشد.کاربرد چوب به عنوان یک متریال طبیعی در این سبک زیاد دیده می شود. کاربرداصول فنگ شویی (باد و آب). برقراری اعتدال میان انرژی ها یکی دیگر از خصوصیات سبک چینی است. عناصر مهم درفنگ شویی: آب، آتش، خاک و چوب و فلز هستند. مهمترین اصل فنگ شویی پرهیز از انباشتگی و بی نظمی واصل دیگر دقت در رنگ محیط اطراف است. گیاه بامبوبه نحوی اعجاب انگیزهر ۵ اصل فنگ شویی را وارد محیط می کند. رنگ های اصلی کاربردی در این سبک مشکی، طلایی، زرد و قرمزهستند.
۹- سبک مراکشی طراحی داخلی این سبک معروف است به سبک عجیب و غریب. عناصر اصلی در آن فرش، کاشی، ظروف رنگی، سفال فانوس، آثار فلزی، کف پوش سفالی قرمز،سکوهای بیرون زده از دیوار، مبلمانی باچوب های منبت و مشبک، سایه بان بالای تخت، حیاط اندرونی (ریاض)، چراغ های خفا، کاشی زلیج، تجین ورنگ های مورد مصرف (آبی فیروزه ای و کبود) سفید و سبز هستند.
۱۰- سبک مصری هنر مصری سبک هنر توصیفی است استفاده زیاد از سنگ های طبیعی مثل آهک و حجم های مکعبی، حجیم و خطوط مستقیم ستون های قطور و منقوش و پنجره های مشبک چوبی با رنگ تیره در معماری مصری و نوع خاص پرسپکتیوآن وهمچنین استفاده از عناصر بارزی مانند: مصطبه (مقابر اشرافی)، هیرو گلیف (بارزترین نقوش دکواتیو مصری )، ستون های کوتاه و چاق ،هیروگلیف،نقاشی ساکن و خشک، نقاشی پر رنگ و لعاب، نقاشی روی پاپیروس، نقش کنده کاری شده روی دیوار، رابطه نزدیک با طبیعت ، لوتوس،آنخ(کلید زندگی یا کلید نیل )،خدای مات، آنوبوس، خپری(سوسک بالدار)، آمن،وجت، ایارت، اوروبوروس، بست ،کانوپیک ،اوبلسیک.در دکوراسیون مصری وجود طاقچه هایی پر از اشیاء تزئینی و مجسمه و… دردل دیوار ها جلوه خاصی به این سبک بخشیده است.
۱۱- سبک هندی بارزترین عنصردر این سبک رنگ است. وجود تزئینات کوچک مانند قلیان، شطرنج، سوزن دوزی ظریف، چهل تکه و مندیر( معبد کوچکی که هر جایی در خانه غیر از اتاق خواب می توان قرار داد) و استفاده از نقوش شیوا، لاکشمی، گانشا وهمینطور نقش فیل (اعتقاد هندوها بر به ارمغان آوردن ثروت) از خصوصیات آن محسوب می شوند.
۱۲- سبک رومی باستانی یکی از ویژگی های هنر روم باستان استفاده بجا از تزئینات و مجسمه سازی است،ابداع استفاده از سردیس بجای مجسمه کامل در این دوران بروز کردو از عناصر بارز آن میتوان به : فرسکو،کاتورا، پانتئون، موزلییک های رومی، باسیکیا، لامپ های رومی، فوروم، کلسئوم ،کاتاکومب اشاره کرد. طاق های نیم دایره، استفاده از موزائیک بر دیوار، نواره، آب نما. سونا و استخر. و تبدیل نقاشی دیواری به کاغذ دیواری از رنگ خصوصیات معماری این سبک هستند. در مبلمان به سبک رومی تأکید بر استفاده مختصر از مبل و صندلی است و بیشتر از تزئیناتی مثل موزائیک ها و نقاشی های دیواری و پارچه های منقوش و اشیاء دکوراتیو استفاده می کنند. استفاده از صحنه های جنگ گلادیاتورها به عنوان قطعات موزاییک شده و تمایز دهنده ای برای دکور منزل اشراف با عامه بوده است.
۱۳- یونان باستان دوره های مختلف آن عبارتند از: دوره هندسی، کهن یونان، کلاسیک، هلنی شیوه های معماری یونانی به سه دسته تقسیم می شود: ۱- دوریسی ۲- ایونی ۳- کرنتی
۱۴- روکوکو این سبک همانند سبک باروک تجلی است با این تفاوت که میزان آراستگی ها در آن کمترشده وبیشتر از رنگهای روشن استفاده می شود.
۱۵- ویکتوریایی در این طرح دیوار به دو قسمت تقسیم می شود. که هر قسمت با کاغذ دیواری یا رنگ تیره جدا می شود. مهمترین موضوع در این سبک هماهنگی و تعادل است. استفاده ازشمعدان های بزرگ و چلچراغ های بزرگشیشه های منقوش از نشانه های این سبک است.
۱۶- سبک انگلیسی این سبک خود به سبکهای متفاوتی با نامهایی که بیشتر از القاب و اسامی ملکه ها و یا اشراف زاده ها بوده طبقه بندی می شود، مادر این بحث صرفا به بردن نام و خصیصه ای بارزاز آنها اکتفا می کنیم. سبک ویلیام مری(چوبهای انحنا دار شکل های S , C) سبک کویین آن(پایه های کابریولی و قوس دار S) سبک جورجین(استفاده از روکش چوب پارچه کوبی، کاغذ دیواری، چوب های ماهاگونی، اقاقیا) سبک چندیل( پایه های کبدیولی داشتند که به پنجه یک گربه میان با توپی که گرفته بود ختم می شود) هپل وایت(صندلی با پشتی سپری یا قلبی شکل) شرایتون(پایه استوانه شیاردار یا مارپیچ) سبک بیرر میر( مدال ها با نقاشی پرتره زیاد کاربرد داشت) سبک باهاوس( بکارگیری فلز در قاب صندلی و مبلمان زیادتر شده) پیشگام مدرنیسم در معماری.
۱۷- آرت نوو احیاگر سبک تزئینی درماتیک باروک و هدف آن نمایش ارزش های تزئینی خطوط منحنی. استفاده زیاد از انواع کف پوش های چوبی از خصوصیات این سبک است. نقاشی روی شیشه از این سبک ابداع شد.
۱۸- آرت دکو از بارزترین خصوصیات این سبک استفاده از فرم های گیاهی در فرفوژه ها ورنگ های روشن و یکدست می باشد.
۱۹- سبک فرانسوی طراحی داخلی به سبک فرانسوی مشهوربه دل فریبی و همچنین با نشاطی است. سبک فرانسوی در طراحی داخلی ترکیبی از سبک روستیک(روستایی) و سلطنتی (شاهانه ) است. (آرموار) یک نوع کمد یا گنجه ی فرانسوی است که به خوبی با بسیاری از وسایل دیگرترکیب می شود و در اتاق های مختلف یک منزل به سبک فرانسوی وجود دارد. آرموار یک کمد فرانسوی است و روی آن بسیار تزئین شده و حکاکی شده است . رنگ های مورد استفاده در طراحی داخلی فرانسوی متفاوتند. در طراحی داخلی فرانسوی از رنگ های طلایی، آبی،قرمز، سبزاستفاده می شود. در سبک فرانسوی از طرح گل و گیاه و برگ در قاب آینه و صندلی های چوبی بسیار استفاده می شود. میزو صندلی های یک منزل با طراحی داخلی فرانسوی بیشتر دارای لبه های دالبری شکل هستند تا لبه های صاف و مستقیم. در رنگ آمیزی دیوار و سقف یک منزل با طراحی داخلی فرانسوی ممکن است از رنگ های سفید و کمرنگ استفاده شود ، ولی روی هم رفته از طرح و الگوهای گل دار(گل گلی) هم استفاده می شود. طراحی داخلی فرانسوی برجسته ، دلربا و شیک است. برخلاف چیزی که اثر افراد فکر می کنند سبک فرانسوی متظاهر و خودنما نیست بلکه بسیار خاکی و همینطور مطبوع است.
۲۰- سبک سوئدی روشن، ساده، سفید و آبی خلاصه ای از سبک طراحی داخلی سوئدی است. سبک سوئدی همچنین از روشنایی و آب و هوای اسکاندیناوی الهام گرفته است. زمستان های طولانی مدت خسته کننده باغروب های زود هنگام و روز های کوتاه و کمبود نور طبیعی این سبک را ناگزیر ساخته که روشنایی موردنیاز را به فضای داخلی خانه وارد کند. وجود چیزهای کمرنگ، روشن ، پر زرق و برق و پرجلوه در دکوری های یک منزل با طراحی داخلی سوئدی معروف است. همین طور که دیوارها ، کف زمین و لوازم و اثاث منزل با رنگ های کمرنگ و روشن نور طبیعی را منعکس می کنند، فضاهای داخلی که با این سبک طراحی و دکوراسیون بندی شده اند ، بشاش ، آرام اند ، حتی در روز های تاریک زمستان گرم و صمیمی هستند.
۲۱- سبک باروک معماری باروک از ایتالیا شروع شد و قسمت اعظم اروپا را هم به زیر پوشش خود درآورد. تقریبا از اوایل قرن ۱۷ تا اواسط قرن ۱۸ در بیشتر کشورهای لاتین گسترش یافت. از نظر منتقدین قرن نوزدهم معماری باروک عبارت است از معماری کلاسیک منحط بی‌ساختار و دارای تزئینات نمایشی زیاد و عجیب و غریب است. باروک در معنی اصلی خود عبارتست از نامنظم، مروارید ناصاف و پرپیچ و تاب و یا غیر عادی باروک نوعی هنر است که در آن قواعد تناسب رعایت نمی‌شود و همه چیز بنا به حواس هنرمند نمایانده می‌شود. این سبک هنری دارای روحی از حرکت و جنبش است که نقطه مقابل سکون کلاسیک است. هنرمندان در باروک بر خلاف دوران کلاسیک با احساس خود حرکت می‌کنند و احساس را مقدم بر عقل می‌دانستند.
۲۲- سبک گوتیک دورهٔ گوتیک در فرهنگ جهان دوران استیلای مذهب، و بالاخص کلیسا، بر جوامع بوده. نوع ارتباطات در آن دوران به صورت عمودی تعریف می شده است. بدین معنا که تمام ابعاد و جنبه‌های زندگی در جهت خداوند و برای خداوند تعریف می شده. این الگو در معماری آن دوران خود را به صورت فلش‌های رو به بالا (به سمت خداوند) نشان داده است. دورهٔ گوتیک با ظهور اومانیسم پایان یافت. البته عده‌ای دوره رنسانس را دشمن گوتیک می دانند . یکی از ویژگیهای معماری گوتیک، قوس نوک تیز است. طاق از این نوع قبل از اینکه آنها در معماری قرون وسطی به کار گرفته شوند، در شرق نزدیک در پیش از اسلام و نیز معماری اسلامی استفاده می‌شد. و در نتیجه تصور این است که معماری شرق نزدیک و خاورمیانه الهام بخش برای استفاده از آنها در فرانسه، به عنوان مثال در کلیسای جامع Autun است، در غیر این صورت به سبک رومی هست. با این حال، بر خلاف نظریه اشاعه، به نظر می‌رسد که به طور همزمان تکامل ساختاری در قوس نوک تیز وجود داشت، که به منظور خرک زدن فاصله‌های طرح نامنظم، و یا رساندن ارتفاع خرکهای عرضی به خرکهای مورب بود. این دومی در کلیسای جامع دورهام در راهروی شبستان در ۱۰۹۳ اتفاق می‌افتد. قوس‌های نوک تیز به طور گسترده در تزئین گذرگاه طاقدار کور رومی نیز رخ می‌دهد، که در آن قوس‌های نیم دایره با یک الگوی تزئینی ساده همدیگر را می‌پوشانند، و نوکهای تیز به صورت تصادفی در طراحی پیش می‌آیند. طراحی داخلی به سبک گوتیک همیشه با رنگ های تیره برای دیوار ها، سقف و کف زمین مشخص می شود. در کل برای اینکه این سبک را در طراحی داخلی منزل خود پیاده کنید به یک فضای باز و بزرگ احتیاج دارید، زیرا وجود این سبک به خاطر ترکیب رنگ های موجود در آن موجب گرفتگی و دلگیر شدن فضاهای کوچک می شود. و این باعث ناراحتی اعضای خانواده و همچنین مهمانان خواهدشد. سبک گوتیک یک جذبه و شهرت عرفانی خاصی را به طراحی داخلی منزل واردمی کند و طوری است که موجب می شود فضای داخلی بسیار لوکس به چشم آید.
۲۳- سبک اوریگامی در یک تعریف ساده می‌توان گفت«اوریگامی روش ارائه‌ی اشکال است که عمدتاً با خم کردن ماده‌ی مورد استفاده (کاغذ) حاصل می‌شود».اصل لغت «اوریگامی» در زبان ژاپنی از «اورو» به‌معنی خم کردن و «کامی» به‌معنی کاغذ گرفته شده است. اما خم کردن کاغذ اسامی دیگری نیز در زبان ژاپنی داشته است که به‌تدریج به‌نفع اوریگامی از دور خارج شده‌اند.
۲۴- سبک مونو کروماتیک مونوکروماتیک یکی از آسانترین سبک هایی است که یک دکوراتور تازه وارد نیز می تواند به خوبی آن را ایجاد کند. این سبک به سادگی از کنار هم قرار دادن اشیاء یک رنگ می توان به یک تعادل مناسب در این سبک رسید.

در تلویزیون

طراحی داخلی یک جنگ تلویزیونی در انگلستان شده است؛ برنامه‌های عمومی دکوراسیون داخلی شامل ۶۰ دقیقه دوباره سازی در ITV تغییر دادن اتاقها در BBC و فروش خانه‌ها در کانال۴. معماران داخلی معروفی که در شکل گرفتن این برنامه‌ها کار می‌کنند از جمله لیندا بارکر و لارنس لیولین-برون. در ایالات متحده شبکه TLC برنامه‌های عمومی با عنوان فضاهای تجاری را پخش می کندکه برنامه‌ای با ساختاری شبیه به برنامه‌های در انگلیس دگرگونی در اتاقها است.

چاپ و روی اینترنت

مستند مجلات طراحی داخلی داخل خانه‌ها، مبلمان، لوازم خانگی، منسوجات و معماری معمولاً در یک قالب بسیار خاص و یا درست می‌شوند. همچنین ممکن است از کافه‌ها، خانه‌های تاریخی، زندگی سازگار بامحیط زیست باشند. هر مطلبی یا نشریه اغلب به عنوان «چگونه به» عمل می‌کند و طراحان داخلی را همان اندازه که به استیلها و دکورها راهنمایی می‌کند به آنها می‌گوید به روز باشند و آنها را از اخبار روز طراحی داخلی و آخرین روندها مطلع می‌کند.

طراحان داخلی برجسته ساختمان

دکوراتورهای طراح داخلی ساختمان اولیه دیگر:
  • سیبیل کولفکس
  • دراپر دوروتی
  • پیر فرانسوا لئونارد فن تاین
  • سیری موآم
  • السی دی ولف
بسیاری از طراحان داخلی مشهور قرن بیستم هیچ دوره تخصصی ندیدند. خواهر پریشی، دنینگ رابرت و وینسنت فورکید، جویس کری، ویرسلر کلی، استفان بودین، جفری ژرژ، امیلیو تری، کارلوس د بستیگویی، پتروزینو نینا، مونگیاردینو لورنزو، بلبل دیوید هیکس، کریس وولز و بسیاری دیگر از نوآوران روند تنظیم جهان در طراحی و دکوراسیون بودند.

No comments:

Post a Comment